PiKa sAyang Kamu.

Friday, March 4, 2011

Apabila Kasut Nike ku Bersuara ~~



Kasut nike ku: pika sudah2 lah tu training, aku dah x larat dah ni asyik berlari jer..

pika: nak buat mcm mane aku nak fit...

Kasut nike ku: fit2 gak, ko beli kasut mahal mcm mane pun kalau dah hari2 pakai mmg tahan bape bulan jer lah..

pika: kasut kau diam boleh x, aku ni amek kos kejurulatihan yang membabitkan sukan... ko ni salah satu benda penting dalam hidup aku..

Kasut nike ku: (merajuk, lalu membuat hal... koyak sana lah, koyak sini lah)

pika: kasut, kalau ko buat hal lg, aku cari pengganti ko yg lbh mahal dari ko...

Kasut nike ku: (diam tanpa berkata apa2)


Kesimpulan daripada dialog diatas ialah kasut nike ku kini sudah usang dan hampir rosak.. uwaaaaaaa bila nak dapat ptptn ni, aku nak beli kasut!!!

3 comments:

  1. hahahahaa....pika dah xbetul..ckp ngan kasut....xpew2..masuk ptptn beli sepuluh pasang ekk...n then belikan kemal 1..hahaaa

    ReplyDelete
  2. hahahahah tau x pe..hari2 pika ckpngan kasut..kesian kat kasut ni..hahha

    ReplyDelete
  3. hahhaha..nasib bek r kasut 2 just ade lidah jew..law die ade tliga..jawabnye bernanah r.haha

    ReplyDelete