PiKa sAyang Kamu.

Tuesday, September 20, 2011

Luahan Hati Yang Lara

Ini adalah luahan hatiku yang sedang lara.. Tidak ada kene mengene dgn sesiapa pun.


Who Love You??  Adakah anda pasti org yang anda sayang itu benar2 sayang anda atau sekadar nafsu ingin menghilangkan kesunyian diri. Maksud orang disini adalah kekasih hati yang kita sentiasa berkepit ke sana ke mari tu adalah cinta sejati yang kita cari selama ini.

Mungkin Ya dan mungkin juga Tidak.. Bagi aku cinta yang aku cari selama ni belum ditemui, sebab ape, sebab aku bukan cari cinta berdasarkan nafsu mahupun harta, tetapi ape yang aku cari cinta yang berdasarkan hati dan perasaan, malah hati dan perasaan tidak cukup jika hanya sebelah pihak sahaja, ibarat bertepuk sebelah tangan x kan berbunyi..

Aku tidak mengharap cinta itu datang dengan cepat, apa yang aku harap, masing2 mengenal hati budi dan tiada paksaan dalam percntaan. Kalau cinta berdasarkan paksaan pun x kan jadi, sebab apa, sebab cinta  berdasarkan paksaan ini bukan lah cinta sejati.

Aku percaya pada cinta pandang pertama.. sebab apa, sebab aku mengalami nya.. walau sejuta mana lelaki yang datang dalam hidup aku, aku tetap mengejar pada cinta pandang pertama aku.. Tapi org kata cinta pandang pertama tu x bermakna itu jodoh kita.. aku redha dengan ketentuan tuhan.. 


Aku sayang cinta pandang pertama aku. Walaupun aku tahu dia belum tentu milikku.

No comments:

Post a Comment